22 Mart 2011 Salı

Kaybedenler Kulübü



1997-2003 yılları arasında dinlediğim radyo programından favori listem*.

Kent fm'de Pazartesi, Salı ve Perşembe geceleri 23:00 - 02:00 arası yayındaydı. Birkaç programı kaydetmiştim. Radyolarda daha iyisinin yapıldığını sanmıyorum. Kaan Çaydamlı ve Mete Avunduk'un hem çaldıkları müzik hem de konuşmaları iyiydi gerçekten. Bir dinleyen ya sürekli dinlerdi ya da hiç. Ben programları kaçırmayanlardandım ve genellikle kulaklıkla dinlerdim. 2003'ten sonra takip ettiğim başka radyo programı olmadı. Altıkırbeş yayınlarından aldığım ilk kitap da Nisan 1995 baskılı Paul Klee'nin 'Modern Sanat Üzerine'ydi.

*Favori Listem...

1- The Moody Blues - Melancholy Man
2- Mazzy Star - Fade Into You 
3- The Beatles - All You Need Is Love
4- Talk Talk - Tomorrow Started
5- Jay Jay Johanson - So Tell The Girls I'm Back In Town
6- Leonard Cohen - Famous Blue Raincoat
7- Paul Weller - You Do Something To Me
8- Tim Buckley - Song to the Siren
9- Tim Buckley - Sweet Surrender
10- Jeff Buckley - So Real
11- Bruce Springsteen - My Hometown
12- Violent Femmes - See My Ships
13- Pixies - Where Is My Mind
14- Beck - Loser
15- Booth And The Bad Angel - Dance Of The Bad Angels
16- Elliott Smith - Waltz #2
17- Nancy Sinatra - Bang Bang
18- Mazhar Fuat Özkan (MFÖ) - Yalnızlık Ömür Boyu
19- Erkin Koray - Anma Arkadaş
20- Orhan Gencebay - Dertler Benim Olsun
21- Zeki Müren - Gökyüzünde Yalnız Gezen Yıldızlar
22- Ve 'Bağında Üzüm Galdı' adlı Azeri şarkı. Pek çok kişi yorumlamış ama o söyleyene rastlayamadım.

*****Bu sayfalardaki yazıların tüm hakları yazara aittir. Sadece kaynak gösterilerek, yazar adı ve orijinal sayfanın aktif linki belirtilerek alıntı yapılabilir ve paylaşılabilir. Nalan Yılmaz adıyla tüm yazılar 'Creative Commons Attribution Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Unported License' altında tescillidir.   Creative Commons License

2 yorum :

  1. Belki görürsün Bağında Üzüm Galdı (https://www.youtube.com/watch?v=LQlPgHEd9vw)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler... Gerçekten de bu harika ses ve yorumdu. Listeye ekledim :). Reshid Behbudov – A leyli

      Sil



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...